فلسفه بمب گذاری و عملیات انتحاری در حرم معصومین(ع)

 

           فلسفه بمب گذاری و عملیات انتحاری در حرم معصومین(ع)

1 . خطرناک بودن نام ائمه (ع) : یاد و نام علی و فرزندان علی و حسین بن علی ، حماسه ساز و بذر عدالت و فضیلت است و هر جای دنیا پرچم حق خواهی بلند شده ،‌ با نام آل علی و حسین بن علی بوده است ؛‌مگر انقلاب ایران جز با نام حسین و عاشورا شکل گرفت . باید این یاد و نشان ها با بمب های چند صد کیلویی محو شود .

 

2 . خطر ناک بودن زیارت : زیارت مظهر عشق و معنویت و صفا و پاکی و حرکت به سوی محبوب است و عشق و اشک خطرناک است و باید شعله های عشق و چشمه های اشک را با سیلاب خون و کشتار وسیع خاموش کرد .

 

3 . خطرناک بودن پناهگاه اهل بیت : معصومین اگر چه حضور فیزیکی ندارند اما از روزگاران قدیم تا کنون شخصیت و سیمای معنوی و نورانی آنان و حرم مطهرشان پایگاه و پناهگاهی بس محکم و استوار و دلگرمی بزرگی برای مردم عراق در این روزگار مرگبار و فاجعه آفرین است و باید آخرین پناهگاه مردم عراق یعنی عتبات عالیات با خاک یکسان گردد .

 

4 . ضروت دلشاد ساختن آمریکایی ها و انگلیسی ها : ویران کردن حرم امام هادی و پرتاب موشک به دیواره حرم امیرالمومنین و عملیات انتحاری در حرم امام موسی کاظم و کشتار خونبار آیت الله حکیم و یارانش می تواند انگلیسی ها و آمریکایی ها را بسیار شادمان سازد . تنها دلخوشی آنان در عراق همین آتش بازی هاست و البته فواید بیشمار دیگری نیز برایشان دارد ؛ ‌مانند به جان هم انداختن مسلمانان و ایجاد جنگ فرقه ای . خیلی کم اتفاق افتاده که بمب گذاری ها و عملیات انتحاری در کنار مقر انگیسی ها و آمریکایی ها صورت گیرد و حتما باید در مراکز مهم شیعیان باشد . سیاست کم هزینه انگلیسی ها همیشه این بوده که ریسک نکند بلکه مسلمانان را به دست خودشان قتل عام کند .

  

« ژنرال «جیمز متیس»، فرمانده تفنگداران دریایی در «کانتیکو» (ویرجینیا) که قبلاً نیز فرماندهی این نیروها در عراق و افغانستان را برعهده داشت، در کنفرانسی در «سن دیگو» پیرامون جنگ علیه تروریسم گفت:«در واقع، جنگیدن خیلی جالب و سرگرم کننده است. می دانید، واقعاً لذت بخش است»، و افزود:«شلیک به برخی افراد جالب و سرگرم کننده است. به شما صادقانه می گویم، جنگیدن را دوست دارم.» پنتاگون نیز جیمز متیس را شجاع ترین و پرتجربه ترین فرمانده نظامی ارتش خواند » .

 

 

                                                       

                                                                                                                          

  5 . ضرورت دفاع از یزید و آل ابوسفیان : اکنون اگر حسین بن علی زنده نیست تا در کربلا به خاک و خون کشیده شود ، 1030 زایر شهید حرم امام موسی کاظم می تواند جایگزین شهدای کربلا گردد تا آمریکایی ها اثبات کنند که یزید همچنان پیروز است . اگر دیگر از رقیه خبری نیست ، صدها طفل خردسال تکه تکه شده عراقی و آن کودکی که در راه بازگشت از مدرسه به وسیله عملیات انتحاری یک آدمک که عروسک کوچکی از ابن ملجم است به شهادت می رسد ، فریاد میلیونها رقیه و زینب زنده جهان امروز را در همه جای عالم طنین انداز می سازد .  اما جالب تر این که راز جاودانگی تشیع در همین شهادت هاست و با ریختن خون حسین هاست که پرچم کربلا در چهار گوشه دنیا به اهتزاز در می آید و یزید نفرین شده همیشگی تاریخ بشری می گردد .

 

6 . ضرورت دفاع از دمکراسی و آزادی بیان : بهترین راه دفاع از آزادی بیان  دفاع از روابط نامشروع و تمسخر پیامبران است و ساختن فیلم های اهانت آمیز برای حضرت عیسی و باید مردم عقب مانده عراق را با بمب های ده تنی و موشک های کروز  و هلیکوپترهای آپاچی و بمب های مهیب و عملیات انتحاری بیدار نموده و به سوی دمکراسی هدایت نمود . این تنها راه مبارزه با تروریسم است . این تنها راه درک عظمت رئیس جمهور آمریکاست . البته نویسنده منتقد هلوکاست را با غل و زنجیر به سیاهچال انداختن و روژه گارودی را محاکمه و جریمه کردن برای انتقاد از صهیونیسم سیاسی نیزشکل دیگری از آزادی بیان است .  

 

7 . ضرب شست نشادن دادن به شیعیان : این بمب گذاری ها و عملیات انتحاری بهترین راه ساکت کردن شیعیان و زهرچشم ستاندن از آنان است .البته جالب این است که یزید وقتی با سی هزار لشکر خونریز بر سر حسین بن علی آتش می ریخت ، همین فکر را در سر داشت ؛‌اما اکنون حتی گورستان پوسیده اش هم ناشناخته مانده و از همه پنجره های دنیا صدای « حسین حسین و یا حسین » رساتر و  بیشتر از گذشته به گوش می رسد . به همین دلیل بود که امام خمینی پس از ترور آیت الله مطهری گفت : « بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود » . نیز گفت : « امروز خون حسین بن علی خون همه ملت های اسلامی را به جوش آورده است » .

 

8 . نابودی مظاهرشرک : تکفیریون و از جمله طرفداران بن لادن و دستیارش زرقاوی تنها مشرکان دنیا را شیعیان می دانند و معتقدند اگر  مراکز شیعه نابود شود ، شرک از روی زمین برچیده می شود .جالب این که برخی از همین خوارج مسلکان پیامبر را متهم به بی عدالتی کردند و ابن ملجم نیز علی را عامل فتنه و کافر نامید و به شهادت رساند و متوکل عباسی مرقد حسین بن علی را شخم زد و در آن کشاورزی راه انداخت ؛‌ اما علی ماند و توحید ناب را در جهان گسترش داد و آن باغ و گلستان مرقد حسین شکوفا شد و مرقد حسین به قلب میلیون ها تن انسان عاشق شهادت در سراسر دنیا منتقل گردید . آن روزگار کهن نیز وقتی یزید به روی حسین شمشیر می کشید ، می بایست او را کافر و مشرک بنامد و این کار را کرد و فتوای قتل حسین را از شریح قاضی گرفت ؛‌ اما جالب تر این که حسین بن علی در آسانه شهادت ، اشهد ان لا اله الا الله می گوید و بر مسلمانی و اخلاص و ایمان خود به خدا تاکید می ورزد تا حرامزادگان بد سرشت دیگر پس از این خداباوران مخلص را مشرک ننامند و پرچمداران توحید را کافر نخوانند . از همه جالب تر این که در همیشه تاریخ مرقد ائمه معصومین بزرگ ترین مرکز نماز و نیاز و دعا و اعتکاف و توحید و توکل و اخلاص و خداخواهی واقعی بوده است و خواهد بود .

 

9 . تخریب چهره حکومت مردمی عراق: این جنایات همه با برنامه ریزی وزارت اطلاعات (استخبارات) عراق صورت می گیرد که مسئول آن یک بعثی است و زیر نظر سیا و مستقل از دولت عراق کار می کند و جالب این که هیچ مسئولیت قانونی هم ندارد . از طرف دیگر وزیر کشور سنی و وزیر دفاع شیعه ، خیلی خوب نظم کشور را کنترل می کنند ؛ اما این اصلا خوب نیست ؛ چون خواهند گفت شیعه و سنی با کمک هم بدون نیاز به اشغالگران در اداره کشور موفقند ؛ اما انفجارها و کشتارها و عملیات انتحاری و تروریستی می تواند ناتوانی دولت دینی را اثبات کرده و ضرورت وزیران لائیک و حکومتی دست نشانده  آمریکا را مطرح کند . روز قبل از انفجار حرم امام هادی در سامرا وزیر خارجه انگلیس در عراق پشت درهای بسته در تدارک یک شوک عمومی بود و البته سفر او هیچ ارتباطی به انفجار اخیر نداشت (!!) .

 

10 . جدا کردن اهل تسنن از ائمه معصومین : عشق به ائمه معصومین مخصوص شیعیان نیست . سالانه هزاران سنی به زیارت امام رضا می شتابند و در عزاداری امام حسین شرکت می کنند و جالب این که خدام حرم امام هادی که دست و پایشان توسط تروریستهای خون آشام بسته و زندانی شده بودند ، سنی هستند . اما با انفجار در حرم ائمه و عملیات انتحاری در مراکز مذهبی شیعیان ، انگشت اتهام به طرف اهل تسنن نشانه می رود و اگر چند نفر از ماموران مخفی انگلیس در عراق چهار نفر احمق مجنون متعصب از همان جنس تروریست های حرم امام هادی را وادار کنند که به طرف چند مسجد سنی تیراندازی کنند ، سریال آمریکایی تکمیل می شود و دشمنی با اشغالگران به جنگ داخلی شیعه و سنی می انجامد که برای صهیونیست ها بسیار شیرین و دلچسب بوده و به معنای ضرورت ادامه حضور اشغالگران در عراق است . 

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم(اشک ها و لبخندها) شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:02 ق.ظ http://www.marysheet.tk/

دوست عزیز سلام
بعد از مدتها وبلاگ ::اشک ها و لبخندها:: به روز گردید از این رو خوشحال می شوم مثل همیشه با حضور گرم خود وبلاگ محقر و کوچکم را صفا بخش باشید و بی معرفتیهایم را که فراز و نشیبهای زندگی باعث شده اند به بزرگواری خود بر من بخشیده و قلبم را با محبتتان گرم کنید چرا که خانه ی من بی شما ویرانه ای بیش نیست.
جایتان در کلبه ام خالیست و چشمانم به راه شما دوست عزیز
خدانگهدار

مریم(اشک ها و لبخندها) شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:05 ق.ظ http://www.marysheet.tk/

باز هم سلام آقای جباری
خوبید ایشالا؟؟؟
باید بگم با همه ی فلسفه هاتون موافقم واسه همین حرف دیگه ای برای گفتن ندارم.
موفق باشید و خدانگهدار

[ بدون نام ] دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:30 ب.ظ

بودنت به فال عاشقانی که به دنبال فال عشق معشوق گمشده شان هستن چقدر شبیه است .
تنهاییت به تک درخت روییده در کویر و نگاهت به صافی و زلالی نگاه کودکی هنگام تولد.
نگاهت را از مردم این زمانه بگیر که دیگر ناقوسهای عشق و صداقت دیگر صدایشان شنیده نمی شوند.بدرود غریبه شهر سیاه دلان.
دروغهایت ارزش ستایش کردن ندارند

اشک ها و لبخندها پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:21 ق.ظ http://www.marysheet.tk

آقای جباری سلام
باید بگویم از انتقادات به جا و بر حقتان کمال تشکر را دارم و سپاسگزارم چرا که پیش از شما اینجانب این انتقادات را نسبت به خود ایراد و در دفترچه ای یادداشت کرده بودم و در صدد رفع آن بودم و اگر حرفهایم به حساب توجیه گذاشته نشود باید بگویم اگر نگاهی دقیق به وبلاگ اینجانب انداخته باشید با توجه به آرشیو موضوعی در می یابید که خواستارم در همه ی زمینه ها در وبلاگ خود بنویسم اما از آنجا که پشت کنکوری هستم و هر دو هفته یک بار نیز آزمون دارم اینکار برایم تقریبا ناممکن و دشوار است و از طرفی من پیش از اینکه مطلبی را در وبلاگ خود به ثبت برسانم ابتدا به مطالعه و تحقیق و مشاوره با افراد صاحب نظر می پردازم تا در مورد صحت و سلامت طرز تفکر و نوشته هایم اطمینان حاصل کنم و در عین حال خود طرز تفکر درست و سالمی داشته باشم و بتوانم طرز تفکر درست و سالمی نیز به دیگران انتقال دهم به همین خاطر دیر به دیر آپدیت می کنم چون دسترسی به منابع مورد نظرم با وضعی که دارم بسیار برایم دشوار است.
در ثانی من همیشه سعی نموده ام که محتوای وبلاگ دوستان(به خصوص دوستانی که با آنها تبادل لینک داشته ام) را نیز مطالعه کرده و نظری مرتبط با مطالبشان ارائه کنم که از امروز به بعد در این مورد پر تعصب تر عمل خواهم کرد.
و اما در مورد کلمه ی زشت و تهوع آور سکس هم باید بگویم اگر شما کلمه ی جایگزین مناسبی برای این کلمه سراغ دارید خوشحال می شوم برای منی که هر بار مجبورم در جواب سؤال دوستان و مباحث وبلاگ خود از این کلمه استفاده کنم و با آن سر و کار داشته باشم و هزاران توهین را به خاطر استعمال این کلمه به دلیل اینکه یک دخترم متحمل شوم کلمه ای را جایگزین این کلمه سازید، البته شاید با خود بگویید کسی تو را مجبور به نوشتن این بحث نکرده اما در جواب این فکر هم اگر به ذهنتان خطور کرده است باید اعلام کنم که چرا؟؟؟...یک چیز مرا به نوشتار این بحث ترغیب می کند و آن وظیفه ی انسانی و شرعی و عرفی من است که مرا مسئوول آینده خود و آینده ی آیندگانمان می کند.
و در آخر باز هم از انتقادات به جا و بر حقتان کمال تشکر را دارم و سپاسگزارم
موفق باشید و خدانگهدار

آفتاب پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.parvazesimorgh.blogfa.com

سلام...
ای انسان مسلمان ، دشمنان از ارزش های والای انسانی ، از قدرت کمال انسانی ، از غیرت مسلمانی می ترسند . پس احیا کنید آنچه را که دشمن ظاهر و باطن را ضعیف می سازد .
پاینده باشید.
یا حق.

روان نویس یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:01 ق.ظ http://ravannevis.blogfa.com

سلام کریم عزیز
اول اینکه از حضورت در وبلاگم ممنون ، و از اینکه با دقت مطلب مرا می خوانید و نظر می دهید بی نهایت سپاسگزارم ،قطعا از نظرات ارزشمند جنابعالی استفاده خواهم نمود
و دوم در مورد مطلب شما :
تروریست در هر صورت و شکلی که باشد (چه مذهبی چه سیاسی و ...) محکوم است و هیچ عقل سلیمی در این زمانه تروریست را مشروع نمی داند ،
اما در مورد آزادی بیان که گفته اید باید گفت که کریم عزیز
همه کشورهای غربی این طور نیستند و صرف یک یا چند کشور نمی توان نتیجه گرفت که آزادی بیان در غرب فقط حرف است و ...
همان طور که نمی توان با اعمال بن لادن و یارانش ، گفت که مسلمانان متحجر ، واپس گرا و تروریست هستند ، این را قبول دارم که همیشه جز نمونه کل نیست و در بعضی موارد ممکن است حتی متضاد باشند .
و اما باید گفت که شعار آمریکا برای آزادی و ... فقط برای منافع خود است ، در واقع او به خیال خود می خواهد بنیادگرایی را از منطقه از بین ببرد و با نشاندن حکومت های دموکراتیک ثبات نفتی را برای غرب ارمغان آورد .

رضا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:18 ب.ظ http://http://rezal.blogfa.com/

سلام
بابابزرگ ۹۱ساله لینکت کردم . در ضمن با ما به از این باش که با خلق جهانی .

یاعلی

توحید چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام اقای جباری من از وبلاگ های کتاب نما های جهانی خیلی استفاده کردم می خواستم اگر امکان دارد کتابهایی از مرحوم علامه سید محمد حسن میر جهانی در آنها قرار دهید در ضمن اگر امکان داردبه ایمیلم نامه بزنید تا مطلع شوم با تشکر فراوان توحید

حکمت متعالیه پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:15 ب.ظ http://rezal.blogfa.com

به نام خدا سلام استاد عزیز و گرانقدر

بارها و بارها کتاب های فلسفی و کلامی را مطالعه کرده ام اما نتیجه ی دلخواهم را نگرفته ام . ممکن است خواهش کنم با راهنماییهای مشفقانه تان این حقیر را مورد نوازش و محبت قرار دهید .

درضمن این جانب هرگز به خود اجازه نداده و نمی دهد که سخنی بگوید که موجب کورت آن جناب شود و اگر چنین موردی رخ داده به هیچ عنوان تعمدی نبوده و علت آن فقط و فقط نپختگی این خام اندیش کمترین بوده که صمیمانه عفو آن جناب را خواستاراست . الا تحبون ان یغفرالله ذنوبکم ؟ فاعفو واصفحوا . نا گفته نماند که
توصیه و نقد حکیمانه تان را نیز زینت بخش وبلاگم قرار دادم . منتظر سیر مطالعاتی که به من پیشنهادش را خواهید داد هستم . موفق و سربلند باشید . رضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد