گلچین ها و برگزیده های اینترنتی

                                                           

من از خدا خواستم به من توان و نیرو دهد

و او بر سر راهم مشکلاتی قرار داد تا نیرومند شوم.

 

من از خدا خواستم به من عقل و خرد دهد

و او پیش پایم مسایلی گذاشت تا آنها را حل کنم.

 

من از خدا خواستم به من ثروت عطا کند

و او به من فکر داد تا برای رفاهم بیش تر تلاش کنم.

 

من از خدا خواستم به من شهامت دهد

و او خطراتی در زندگیم پدید آورد تا بر آنها غلبه کنم.

 

من از خدا خواستم به من عشق دهد

و او افراد زجر کشیده ای را نشانم داد تا به آنها محبت کنم.

 

من از خدا خواستم به من برکت دهد

و خدا به من فرصت هایی داد تا از آنها بهره ببرم.

 

من هیچ کدام از چیزهایی را که از خدا خواستم دریافت نکردم

ولی به همه چیزهایی که نیاز داشتم رسیدم.

 

                                                                           از چه می ترسیم و از چه نمی ترسیم

 

از سوسک میترسیم از له کردن شخصیت دیگران مثل سوسک نمیترسیم !

از عنکبوت میترسیم از این که تمام زندگیمون تار عنکبوت ببنده نمیترسیم !

از خفاش شب میترسیم از شبی که افکارمون خفاشی میشه نمیترسیم !

از خوب سرخ نشدن سبزی قورمه میترسیم از سرخ کردن آدما از خجالت نمیترسیم !

ازجا نیفتادن خورشت میترسیم از این که هیچ کسی جای خودش نباشه نمیترسیم !

از دیر جوش اومدن آب برای چای میترسیم از جوش آوردن خون آدما نمیترسیم !

از لولو خور خوره های تو فیلم ها میترسیم از هیولای نفس نمیترسیم !

از تاریکی میترسیم از خاموش کردن آخرین شمع تو تاریکی نمیترسیم !

از گم کردن سکه هامون میترسیم از یه سکه پول کردن دیگران نمیترسیم !

از سرماخوردگی میترسیم از سر خورده کردن دوستامون نمیترسیم !

از شکستن لیوان میترسیم از شکستن دل آدما نمیترسیم!

از لکه دار شدن لباسای سفید میترسیم از کثیف شدن سفیدی روحمون نمیترسیم !

از خواب موندن میترسیم از عمری که همه به خواب سپری شد نمیترسیم !

از وقت کم آوردن میترسیم ازهدر رفتن وقتی که داریم نمیترسیم !

از درس پرسیدن و امتحان پس دادن میترسیم از رد شدن تو امتحان آخری نمیترسیم !

از اینکه بهمون خیانت کنند میترسیم از خیانت کردن به خودمون نمیترسیم !

از اینکه دلمون بشکنه میترسیم از درب و داغون کردن دل آدما نمیترسیم !

از اینکه دلخورمون کنند میترسیم از دل خون کردن دیگران نمیترسیم !

از گم کردن راه میترسیم از هیچ وقت به هیچ جایی نرسیدن نمیترسیم !

از خستگی سفر میترسیم از دست خالی رفتن و برگشتن نمیترسیم!

از اینکه نادیده گرفته شیم میترسیم از اینکه نادیدنی هارو نمی بینیم نمیترسیم !

از اینکه یه روز تموم بشیم میترسیم از اینکه تموم نشده بی مصرف شیم نمیترسیم !

از اینکه آدما فراموشمون کنند میترسیم از اینکه خدا از یادمون ببره نمیترسیم ...

 

 How stress affects your health

نظرات 13 + ارسال نظر
مسافری از دیار فراموش شدگان چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ب.ظ http://mohbat.blogsky.com/

سلام دوست عزیز مطالب قشنگی را گلچین کردی امروز اختصاص دادم به وبلاگ گردی خوشحال میشم به محفل بی ریا عاشقانه ها بیایی و اگه خوشت اومد همدیگر را لینک بزاریم تا در این دنیا جدیدمون( دنیا وبلاگها دنیا زمزمه ها دنیا دل تنگی ها دنیا حرفای نگفته دنیا الکی خوش بودنها ) با کلام عشق هم صدا بشیم... تا فریادهای دلهای زجر کشیده مان به گوش همه اهالی دهکده عشق برسه و در اوج نبودن سعی کنیم باز هم باشیم به دور از هر گونه هیاهویی... منتظرت هستم اگه عاشقی یا علی... التماس دعا...

من چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:33 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

با اون پاراگراف اول بیشتر حال کردم..

سیاوشی پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ق.ظ http://mohbat.blogsky.com/

سلام دوست عزیز مرسی از اینکه دعوتم را قبول کردی آدرس ایمیلت را برام بفرست تا برات کد آهنگ را بفرستم اگه ایمیل یاهو بدی بهتره ... به هر حال شاد باشی...

سیاوشی پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 ب.ظ http://mohbat.blogsky.com/

سلام دوست عزیز من کد آهنگ را با یاهو مسنجر فرستادم در دو پیام. اول پیام اولی را کپی ودر قالب وبلاگت بذار بعدم پیام دوم را کپی کن و در کنار پیام اولی قرار بده. می تونی بری آف لاین را بخونی چون هر کار کردم صفحه ارسال پیام جدید ایمیلم باز نشد به هر حال اگه به مشکلی بر خوردی خبرم کن یا علی... ( این کامنت را هم تائید نکن یا علی)

روان نویس پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:40 ب.ظ http://ravannevis.blogfa.com

سلام دوست عزیز
چندی پیش با دوستان به یاد دوران دبیرستان، رفته بودیم کوه!
هرچند بالا رفتن سخت بود و نفس گیر، اما وقتی بالا رسیدیم من به نکته خوبی دست یافتم.
در کتاب‌ها خوانده بودم که انسان دارای نیروی شگفت‌آوری است که قادر به انجام هرکاری است اما خودم تجربه نکرده بودم. آن روز با این‌که یک کوله پشتی بزرگ با خود داشتم که قبلاً حتی فکر دست گرفتن آن کوله را هم نمی‌کردم چه رسد به بالا آوردن آن، اما آن روز تا بالا آوردمش، واقعاً اصلا فکر نمی‌کردم که بتوانم. حتی دوستان در بین راه می‌گفتند اگر خسته شدی ما را خبر کن. اما می‌خواستم تمرین "توانستن" کنم تا بفهمم انسان می‌تواند هر کاری را که در نگاه اول سخت می‌نماید انجام دهد.
به دوستان هم گفتم، اتفاقاً موضوع بحث جالبی هم شد.
روان نویس.

احمدعلی یزدی شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ق.ظ http://andishe.parsiblog.com

سلام علیکم .
آقا ممنون از گفتارتان .
البته اگر بعنوان مثال یک مثالی می زدید بهتر دستگیرم می شد .
علی ای حال لطف کردید .
نماز و روزه ی شما هم قبول و شب بخیر و روز ی بهتر از روز گذشته پیش رو داشته باشید انشاءالله تعالی .

علی شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.koodak2.blogfa.com

سلام طاعات و عباداتتان قبول حق باشد . به ما هم سربزنید.

هملت یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 ب.ظ

میشه ما آدرس ایمیل شما رو پس بدیم ولی شما کمی تحویل بگیرید عزیز دل انگیز

هملت یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:35 ب.ظ

بالاخره چشممان به جمال شما روشن شد

سید یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:49 ب.ظ http://labgazeh.blogfa.com

سلام
طاعات قبول

چه عجب دوست عزیز بالاخره این وبلاگ شما باز شد و ما توفیق خدمت پیدا کردیم
هر چند که توسط همسر بانو عرض سلام و ارادت داشتیم
واقعا حیف بود که این وبلاگ زیبا و از آن مهمتر این چهره ی زیبا را ندید
به هر حال
امشب و فردا هم مبارک که...
کریم اهل بیت می آید
ما که هستیم در ذهنتان و در دعایتان .. نیستیم؟

شاد باشید

شکوفه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:16 ب.ظ http://blossom80.mihanblog.com

سلام....

جالبه

رضا.ع یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:37 ب.ظ http://basij.ray9.net

خاطراتچی سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:28 ب.ظ http://bakhateratam.persianblog.com/

سلام ممنون از لطفتون
در ضمن ممنون از لینک سعی می کنم در اسرع وقت لینکتون را اضافه کنم
این مطلبتون هم جالب بود
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد